Wisseling in de VVD-fractie: Bedankt Elizabeth, welkom Peter Paul!

Wisseling in de VVD-fractie: Bedankt Elizabeth, welkom Peter Paul!

Met gemengde gevoelens nemen we als VVD Raalte afscheid van Elizabeth Engelsman van Sonsbeeck als raadslid. Elizabeth heeft zich de afgelopen tijd met onophoudelijke energie en creativiteit ingezet voor onze fractie. Haar unieke kijk op de verschillende onderwerpen die in de raad voorbij kwamen, was van onschatbare waarde.

Helaas heeft Elizabeth, na lang nadenken, de moeilijke beslissing genomen om zich terug te trekken als raadslid. Privéomstandigheden en de toenemende rol als mantelzorger vragen steeds meer van haar tijd en energie. Elizabeth stelt zichzelf altijd de vraag of ze nog het werk kan leveren dat onze achterban en kiezers van haar verwachten. In dat proces heeft ze de moedige keuze gemaakt om een stap terug te doen, zodat haar aandacht kan gaan naar de mensen die haar dichtbij staan. We respecteren deze keuze ten zeerste.

Gelukkig hoeven we Elizabeth niet helemaal te missen! Ze blijft op de achtergrond betrokken bij onze fractie. Voor nu willen we haar ontzettend bedanken voor haar inzet en wensen we haar veel geluk en gezondheid toe.

Tegelijkertijd verwelkomen we met veel vertrouwen en enthousiasme Peter Paul Hoogkamer in de raad! Peter Paul is gisteravond geïnstalleerd en we kijken uit naar zijn bijdragen aan onze fractie. Succes, Peter Paul!